ALGEMENE VOORWAARDEN 

1. Op het bestellen, bezorgen en afhalen van bestellingen via de webshop (de “Webshop”) via gilliske.nl (de ”Website”) zijn de onderstaande algemene voorwaarden van toepassing.

2. Deze algemene voorwaarden gelden ook voor klanten handelend in de uitoefening van beroep of bedrijf.

3. Door een bestelling te plaatsen geef je aan, akkoord te gaan met deze Algemene Voorwaarden.

INTELLECTUELE EIGENDOMSRECHTEN
Alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de Website (de teksten, beelden) berusten bij ‘t Gilliske en/of de ontwikkelaar van tekst-en beeldmateriaal. Het is niet toegestaan om zonder onze toestemming de op de Website vermelde informatie openbaar te maken, te verveelvoudigen en/of te bewerken.

LEEFTIJDSGRENS
Wanneer je de Website bezoekt moet je eerst de leeftijdscheck doorlopen, alvorens je op de Website wordt toegelaten. Indien je bij ons een bestelling doet via de Webshop, dan dien je eerst een account aan te maken met een email adres, geboortedatum en wachtwoord, waarmee je voortaan eenvoudig kunt inloggen. Bij de levering van de bestelling zal de bezorger om legitimatie vragen. Geldige legitimatiebewijzen zijn onder meer een nationaal paspoort en een Europese identiteitskaart. Indien men niet aan de leeftijdsvereiste kan worden voldaan, is onze bezorger helaas genoodzaakt de bestelling mee terug te nemen, c.q. niet af te geven. Indien de bestelling niet geleverd kan worden omdat niet vastgesteld kon worden dat aan de leeftijdsvereiste is voldaan, zullen annuleringskosten ten bedrage van € 12,- in rekening worden gebracht.

PRIJZEN EN ACTIES
1. Voor acties geldt zolang de voorraad strekt en niet in combinatie met andere acties. 

2. ‘t Gilliske behoudt zich het recht voor actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en acties voortijdig te beëindigen.

DIGITALE MARKETING EN SOCIAL MEDIA
Door ons Facebook-account te liken of je te abonneren op de mailing, bevestig je 18 jaar of ouder te zijn. Niets mag doorgestuurd worden naar of op een andere wijze beschikbaar worden gesteld aan personen die jonger zijn dan 18 jaar.

LEVERING VAN JE BESTELLING
1. Als je een bestelling plaatst in de Webshop, zal onze pakketbezorger zorgdragen voor de bezorging van de artikelen op het opgegeven bezorgadres in Nederland.
Bezorging via pakketbezorger:
– De bezorgers hanteren de leeftijdscheck en vragen je voor ontvangst van de bestelling te tekenen.
– Indien je op het overeengekomen bezorgmoment niet aanwezig bent, zal de volgende dag het pakket af te halen zijn bij een ophaalpunt (PostNL) gedurende de aangegeven periode.
– Indien niet opgehaald binnen de aangegeven periode, zal de bestelling retour gaan naar ons distributiecentrum. Indien er onjuistheden zijn in het afleveradres, gaat de bestelling eveneens retour naar ons distributiecentrum. Je zal dan het orderbedrag minus de verzendkosten en eventuele transactiekosten vergoed krijgen.
– Men heeft ook de keuze het pakket weer te laten verzenden. De verzendkosten € 9,50 komen dan voor rekening van de klant.

2. Het is niet mogelijk een bestelling die geplaatst is via de Webshop te annuleren, nadat de bestelling door ons is verwerkt. Uiteraard mogen onbeschadigde, niet geopende artikelen worden teruggestuurd naar ons. Zie Retouren.

BETALING VAN UW BESTELLING
Je dient de online bestelling direct te betalen.

RETOUREN
1. Indien je binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kun je deze aan ons retourneren. Hiertoe dien je contact op te nemen met onze Klantenservice ([email protected]) die je dan het retourproces en geldende voorwaarden zullen toelichten. Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien de originele verpakking, het etiket en de inhoud van het product onbeschadigd is. De verzendkosten van de betreffende order- & retourzending worden niet geretourneerd.

2. De ontvangen bestellingen dienen direct op zichtbare defecten worden gecontroleerd. Bij geconstateerde (zichtbare en onzichtbare) defecten dien je na het constateren van die defecten contact op te nemen met onze Klantenservice ([email protected]) die het retourproces en de geldende voorwaarden zullen toelichten. Bij retour zenden raden wij je aan het verzendbewijs voor je eigen administratie te bewaren.

3. In geval van breuk (foto vereist bij breuk) of foutief geleverde artikelen kun je er voor kiezen om het bedrag van het desbetreffende artikel gecrediteerd te krijgen of het product nagestuurd te krijgen. In geval van breuk doen wij dit alleen indien de breuk gemeld is uiterlijk de eerstvolgende werkdag volgend op de dag waarop bezorgd is. Wij verwachten daarom dat je het bezorgde pakket direct na ontvangst controleert op breuk. Nasturen door de Klantenservice is alleen mogelijk indien het product voorradig is.

4. Aanpassing van het te betalen bedrag of retournering van het reeds betaalde bedrag gaat als volgt:

Binnen twee weken na ontvangst van jouw retourzending, wordt het geld terug gestort op jouw rekening. Indien een artikel niet geretourneerd kan worden vanwege bijvoorbeeld breuk, dan zal binnen twee weken na melding defect aan de Klantenservice het betreffende retourbedrag terugstorten op je rekening.

OVERIGE
1. Hoewel de Website met de grootste zorgvuldigheid tot stand is gekomen, kan het voor komen dat kenmerken van producten (prijs, uiterlijk, allergenen vermelding, productinformatie, leveranciersinformatie, alcoholpercentage, volume) niet juist worden weergegeven of afgebeeld. In dat geval gelden de op de verpakking van het product zelf weergegeven kenmerken en kun je geen aanspraak maken op levering op grond van foutief weergegeven informatie. Daarnaast zijn wijzigingen in prijs en/of assortiment en drukfouten voorbehouden.

2. De informatie op de Website wordt van tijd tot tijd aangepast. Indien je fouten op de Website aantreft, zouden wij het zeer op prijs stellen dat je dit aan ons meldt via onze Klantenservice ([email protected]).

WIJZIGING EN OVERIGE TOEPASSELIJKE ALGEMENE VOORWAARDEN
Wij kunnen deze Algemene Voorwaarden wijzigen. De gewijzigde voorwaarden gaan in zodra je een nieuwe bestelling bij ons plaatst. Je geeft daarmee aan akkoord te gaan met de gewijzigde voorwaarden. 

KLACHTENPROCEDURE OF VRAGEN
Voor vragen, opmerkingen en/of klachten over bestellingen en onze dienstverlening kun je contact opnemen met onze Klantenservice ([email protected]). Onze Klantenservice zorgt ervoor dat je vragen, opmerkingen en/of klachten zo goed mogelijk worden afgehandeld.